loading...
موسسه نورالثقلین پارس اباد

آدرس :    اردبیل - شهرستان پارس آباد - جنب مصلا ( روبروي ورودي درب برادران )

تلفن تماس :  ۷۲۲۲۳۸۲ - ۰۴۵۲  ـ    همراه :  ۰۹۱۴۸۰۴۷۵۶۵آقای قهرمانپور  

لطفا برای استفاده از کلیه امکانات سایت ثبت نام کنید -------- نظر - انتقاد و پیشنهاد یادت نره -------لطفا برای استفاده از کلیه امکانات سایت ثبت نام کنید -------- نظر - انتقاد و پیشنهاد یادت نره ------لطفا برای استفاده از کلیه امکانات سایت ثبت نام کنید -------- نظر - انتقاد و پیشنهاد یادت نره ------لطفا برای استفاده از کلیه امکانات سایت ثبت نام کنید -------- نظر - انتقاد و پیشنهاد یادت نره ------لطفا برای استفاده از کلیه امکانات سایت ثبت نام کنید -------- نظر - انتقاد و پیشنهاد یادت نره ------لطفا برای استفاده از کلیه امکانات سایت ثبت نام کنید -------- نظر - انتقاد و پیشنهاد یادت نره ------لطفا برای استفاده از کلیه امکانات سایت ثبت نام کنید -------- نظر - انتقاد و پیشنهاد یادت نره ------لطفا برای استفاده از کلیه امکانات سایت ثبت نام کنید -------- نظر - انتقاد و پیشنهاد یادت نره ------


 

محرم، ماه ایثار و از جان گذشتگی است! ماه عشق و شور و فریاد است! ماه آمیختن با خون و آمیختن عشق است. فرا رسیدن ماه محرم را بر عاشقان اباعبدالله‌ الحسین‌(ع) تسلیت عرض می‌نمائیم

محــرم در اردبيــــــل فوائد بی نظیر زیارت کربـــلا در دنیا و آخرت
 فهرست وقایع ماه محــرم مشخصات و تاریخچه مرقد امام حسیـــن (ع)
فضيلت كربـــلا بر مكــــه چرا حسيــــن(ع) فراموش نمى‏شود؟
ثواب و فضائل زائر کربـــــلا  اس ام اس های ماه محرم  عاشورا و تاســوعا

 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط محتاج در تاریخ 1391/09/19 و 12:24 دقیقه ارسال شده است

وبلاگتون واقعا عاليه

التماس دعا

این نظر توسط حامد در تاریخ 1391/09/14 و 11:37 دقیقه ارسال شده است

سلام اقا جون دیشب ضریح خوشگلت اومد خرم اباد عاشقتم به امید دیدن کربلا

این نظر توسط شاهين از كرمانشاه در تاریخ 1391/09/09 و 11:12 دقیقه ارسال شده است

کربلا یعنی محل قتلگاه

کربلایعنی رهایی ازگناه

کربلایعنی به خون افتادن

سربه راه عاشقی بنهادن

این نظر توسط از تبريز در تاریخ 1391/08/30 و 11:57 دقیقه ارسال شده است

دل تنگ کربلایم

خدایا نصیبمان کن زیارت حسین بن علی را

این نظر توسط كمك ميخوام آقا در تاریخ 1391/08/29 و 11:28 دقیقه ارسال شده است

آقا جون ببین چه بی پناهم..ببین چه ناتوانم...دلم میخواد بنده خوبی باشم برای خدا.شرمنده ام از اعمال خودم.روزی هزاربار از ترس اینکه مرگ برسه و من هنوز همین باشم که هستم و از ترس حساب و کتاب اون دنیا تنم میلرزه اما نمیدونم چرا اینقدر بد شدم...آقاجون آرزوم اینه که بیام زیارتت اما روم نمیشه بگم..منه روسیاه کجا و حرم پاک تو کجا؟ آقا جون کمکم کن شرمنده صاحب اسمم نشم دستمو بگیر آقا..دستی به دلم بکش بحق مادرت حضرت زهرا

این نظر توسط معلق در تاریخ 1391/08/27 و 12:22 دقیقه ارسال شده است

السلام علیک یا ابا عبداله...آقای من کاشکی توزمان ما بودی...کاشکی مارو از این بی بلاتکلیفی نجات میدادی...آقاجان تورو جان دخترت رقیه عزیز یه نگاه به ما کن نجاتم بده سرورم

این نظر توسط دلتنگ چهره ی اقا در تاریخ 1391/08/26 و 11:50 دقیقه ارسال شده است

آقا جون ، دلم گرفته ، محرم از راه رسید ، دلم میخواد تو مرقدت باشم،شرمنده نگاه مهربانت هستم ، آقا منو ببخش

آقا بهت نیاز دارم تنهام نذار ، حس میکنم با اومدن محرم بهت نزدیکی خاصی پیدا کردم

دستمو بگیر رها نکن به حال خودم

چشمانم شرمسار نگاه مهربانت هست


التماس دعا

این نظر توسط ايمان محمدي در تاریخ 1391/08/23 و 11:49 دقیقه ارسال شده است

ماه خون ماه اشک ماه ماتم شد

بر دل فاطمه داغ عالم شد .

فرا رسیدن ماه محرم را به عزادارن راستینش تسلیت عرض میکنم

این نظر توسط محمد در تاریخ 1391/08/04 و 15:53 دقیقه ارسال شده است

خوب بود

این نظر توسط ناشناس در تاریخ 1391/07/05 و 11:51 دقیقه ارسال شده است

اجرتون با آقاشکلک


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    طرح ختم 1000000 گل صلوات براي سلامتي و تعجيل در ظهور آقا امام زمان (عج) .
    نمره شما به وب سايت موسسه نورالثقلين ؟
    بهترين قاري ايراني از نظر شما ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 13
  • کل نظرات : 43
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 19
  • آی پی امروز : 24
  • آی پی دیروز : 30
  • بازدید امروز : 26
  • باردید دیروز : 48
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 83
  • بازدید ماه : 77
  • بازدید سال : 423
  • بازدید کلی : 28,674
  • کدهای اختصاصی